Live Nation er verdens førende arrangør af koncerter og livebegivenheder. HEARTBALL har siden 2008 hjulpet Live Nation med opgaver inden for marketing, kommunikation og partnerskaber. I løbet af årene har vi bl.a. samarbejdet på projekter som: Walking With Dinosaurs, Batman Live, Monster Jam, Apassionata, Green Day, Robbie Williams, Kiss, André Rieu, Nitro Circus, Bodies Udstillingen, Kryster Kartel, Cats, Fast & The Furious Live, Cirque du Soleil, We Will Rock You, Bon Jovi og mange flere!
På sidstnævnte projekt skabte vi i samarbejde med Ekstra Bladet og Live Nation et konkurrencekoncept, hvor håbefulde musikere og bands kunne vinde muligheden for at varme op før Bon Jovi koncerten i Parken i København. Aktiviteten foldede sig ud på en række forskellige platforme – herunder print, online og mobil.
HEARTBALL står for:
Marketingplaner og strategi
PR-planer og strategi
Forhandling af medieaftaler
Booking af marketing aktiviteter (tv-kampagne, social media, radio, print, outdoor, online, etc.)
Udarbejdelse af marketing- og PR-materiale (pressemeddelelser, tv-spots, fotosessions, grafik, annoncer, bannere, etc.)
Partnerskaber
m.m.